Erja Lyytinen -trio Famessa 23.11.2022

Vuonna 2022 Suomen musiikin kunniagalleriaan valittu blues-kitaristi, laulaja ja lauluntekijä Erja Lyytinen saapuu triokeikalle Fameen keskiviikkona 23.11. Uuden Waiting for the Daylight -albuminsa lokakuussa julkaiseva Lyytinen on blues-maailman kiistaton tähti; hänet nostettiin muun muassa toiselle sijalle Guitar World -lehden Paras kitaristi -äänestyksessä vuonna 2020. Myös Carlos Santana on ylistänyt Lyytisen olevan tulevaisuus: ”She is the future.”

Tämä trio tuo taatusti juurevaa groovea pimenevään marraskuun iltaan tunnelmallisella Famen stagella Ravintola Famessa! Illan showtime on klo 19 – muista myös illalliskattaus Ravintola Famessa klo 17.30 alkaen. Liput tulevat myyntiin 27.9. Musiikkimuseon asiakaspalvelupisteeseen sekä Ticketmasteriin. Lippuja on rajoitetusti, joten toimi nopeasti! Konserttilippu oikeuttaa museovierailuun ennen keikkaa 23.11. klo 16-19.

Lyytisen promokuva: Dirk Eidner