FAME x TAHTO -lippupaketit myynnissä nyt

Yhdellä lipulla kahteen museoon! Kiinnostaisiko sukellus niin kotimaisen musiikin kuin urheilun maailmaan? Nyt se on mahdollista – helposti ja edullisesti.

Musiikkimuseo Fame X Urheilun ja liikunnan kulttuurikeskus TAHTO -lippupakettiin sisältyy sisäänpääsy molempiin museoihin. Ostamalla pääsyliput lippupakettina säästät jopa 13€.

Mukaansatempaavat museot tutustuttavat sinut kotimaiseen musiikkiin ja urheiluun; yhteislipulla rohkaisemme tutkimaan myös itselle tuntemattomampia aiheita. Museot sijaitsevat noin 1,5km:n päässä toisistaan, joten lipulla voit nauttia vaikka museokierroksesta.

Lippupaketit ovat myynnissä museoiden asiakaspalvelussa sekä Ticketmasterissa 31.5.2024 asti. Liput ovat voimassa 31.8.2024 saakka. Lippu oikeuttaa yhteen sisäänpääsyyn per museo (museovierailut eri museoihin voivat sijoittua eri päiville).

Lippupakettien hinnat:

• 28€ peruslippu
  • 22€ alennuslippu (opiskelijat, eläkeläiset, työttömät, ase- ja siviilipalvelusta suorittavat)
  • 14€ lastenlippu (7-17-vuotiaat)