Musiikkimuseo Fame on auki toistaiseksi

Tilanne liittyen konkurssihakemukseen on valitettava ja kuten useassa mediassa on uutisoitu, toimintamme jatkuminen on tällä hetkellä hyvin epävarmaa.

Olemme kiitollisia kaikista asiakkaistamme, yhteistyökumppaneistamme ja tukijoistamme, jotka ovat seuranneet museon matkaa vuosien varrella. Ilolla olemme kohdanneet musiikin ystäviä niin näyttelyissä kuin monissa tapahtumissakin. Toivomme, että kotimaisen musiikin kulttuuriperinteen kerääminen ja esille nostaminen jatkuu tavalla tai toisella myös tulevaisuudessa.

Musiikkimuseo Fame on toistaiseksi auki normaalien aukioloaikojen mukaisesti, joten jos museo tai uudet näyttelyt ovat vielä näkemättä, vielä ehdit! Tiedotamme tulevasta mahdollisimman pian.