Musiikkimuseo Fame sulkee ovensa väliaikaisesti 18.3. alkaen

Poikkeustilanteessa prioriteettimme on suojella asiakkaidemme ja tiimin terveyttä ja turvallisuutta. Suljemme Suomen hallituksen linjauksen mukaisesti museon ovet väliaikaisesti, kunnes toisin ilmoitetaan.

Jatkamme viranomaisohjeiden seuraamista koronaviruksen leviämisen hidastamiseksi ja tiedotamme seuraavista askeleista ja aikatauluista tarkemmin verkkosivuillamme sekä sosiaalisen median kanavissamme.

Museon ollessa suljettuna panostamme näyttelyiden suunnitteluun, digitaalisiin sisältöjen kehittämiseen ja palvelemme sähköpostitse ja puhelimitse.

Myyntipalvelumme toimii normaalisti. Vastaamme mielellämme tapahtumavarauksiin ja kysymyksiin.

Asiakaspalvelu info@fmhof.fi

Puhelin 010 201 3100

fame.production.geniem.io

Pääsylippuja voi ostaa lippu.fi kautta. Pääsyliput ovat voimassa vuoden ostopäivästä. FAME shopin verkkokauppa palvelee normaalisti.

Ystävällisin terveisin

Olli Ilmolahti, puh. 040 528 9005