artisti kuva

8.9. – 17.9.

Äänikokemuksia — Helsinki Design Week pop up

Aalto-yliopiston Muotoilun opiskelijoiden innovatiivisista tuotekonsepteista toteutettu näyttely Musiikkimuseo Famessa yhteistyössä Genelecin kanssa.

Pop up -näyttely tuo Musiikkimuseo Fameen muotoilun maisteriopiskelijoiden suunnittelemia ja toteuttamia kaiuttimia tai muita muotoilun ja äänen yhdistäviä teoksia. Äänikokemuksia on osa Helsinki Design Weekin ohjelmaa.

Näyttely on nähtävillä osassa Musiikkimuseo Famen näyttelytiloja väliaikaisesti perjantaista 8.9.2023 sunnuntaihin 17.9.2023 museon aukioloaikojen mukaisesti ja se sisältyy museolipun hintaan. Pyydämme huomioimaan, että osa pop up -näyttelyä rakentuu tanssistudio-näyttelytilan puolelle, minkä vuoksi tanssistudio on suljettuna tiistaista 5.9. maanantaihin 18.9.

Kuva: Chien-Chi Kuo