artisti kuva

Ti 29.11.

Kauneimmat Joululaulut -karaoke Tekojen tiistaina

Tule mukaan laulamaan joululauluja karaokeen Pepe Willbergin kanssa

Tekojen tiistaina tempaistaan maailman lasten hyväksi. Musiikkimuseo Famen karaokessa pääsee virittäytymään joulutunnelmaan ja tekemään hyvää.

Kauneimmat Joululaulut -karaoke Musiikkimuseo Famessa tiistaina 29.11. kello 16–18

Tekojen tiistai 29. marraskuuta muistuttaa antamisen ja yhteisön voimasta. Teemapäivän kunniaksi Lähetysseura, Töölön seurakunta ja Musiikkimuseo Fame tempaisevat maailman lasten hyväksi. Kolmikko järjestää Famessa joululaulukaraoken Kauneimpien Joululaulujen hengessä.

Karaoken artistivieraana on Pepe Willberg, jonka tulkitsemia joululauluja kuullaan illan mittaan. Willberg on levyttänyt uransa varrella joukon joululauluja, esimerkiksi kappaleet Oi jouluyöKun joulu on ja Joulun kellot. Omia tulkintojaan joululauluista pääsee esittämään myös yleisö.

Laulamaan pääsee lahjoittamalla 2 euroa – toki enemmänkin voi lahjoittaa. Tapahtuman tuotto menee lyhentämättömänä Lähetysseuran Kauneimmat Joululaulut -keräykseen. Varoilla kehittyvien maiden lapset saavat koulutusta, terveyttä ja turvaa.

Joulutunnelmaan pääsee virittäytymään Musiikkimuseo Famen aulassa, johon yleisöllä on vapaa pääsy. Karaoken kuuntelijoille on tarjolla glögiä ja piparkakkuja.

Tapahtumapäivänä on mahdollisuus tutustua Famen näyttelyihin normaalia edullisemmin. Pääsylipun hinta on 15 euroa (normaalisti 25 euroa), josta 5 euroa lahjoitetaan Lähetysseuran kautta maailman lapsille. Pääsylipputarjous on voimassa koko päivän ajan.