artisti kuva

Ke 11.5.

Kihara-klubi: Room Full Of Hendrix

Room Full Of Hendrix – keskiviikko 11.5. klo 19.30

Kihara-klubin isännän Juho ”Kihara” Pitkäsen luotsaama Jimi Hendrix -tribuuttiyhtye täyttää nimensä mukaisesti tilan Hendrix-musiikin tukevalla ja tanakalla äänimassalla. Hendrixin kuolemattomat klassikot tarjoillaan autenttisella otteella ja asenteella höystettyinä.

Kihara-klubi Musiikkimuseo Famessa keväällä 2022

Kihara-klubi tarjoilee korkealaatuista livemusiikkia Musiikkimuseo Famen kevääseen. Maaliskuun 30. päivästä alkaen joka toinen keskiviikko rock- ja roots-musiikin ystäviä hemmotellaan genrensä parhailla esiintyjillä.

Illan isäntänä toimii kitaristi-laulaja Juho ”Kihara” Pitkänen, monessa liemessä keitetty muusikko, joka työstää parhaillaan toista sooloalbumiaan. Vierailijoina ovat kevään mittaan muun muassa rock-legenda Remu Aaltonen, Voice of Finlandista tuttu laulaja Andrea Brosio ja suomalaiseen blues-aatelistoon kuuluva Honey B. Family.

Kihara-klubit järjestetään Ravintola Famessa. Keikat ovat maksuttomia, mutta varatessasi illallisen varmistat paikkasi keikan ajaksi. Voit tehdä pöytävarauksen ravintolaan: ravintolafame@kanresta.fi / 050 324 0402 tai linkistä. Illallinen alkaa klo 18.00 ja keikat klo 19.30. Tervetuloa!

Keikkamenu 25€/hlö

Famen Purkeri/kasvispurkeri potuilla

xx

Banana Split