artisti kuva

Ke 25.5.

Konkarikeskiviikot: Puhujana Markku Veijalainen

25.5. klo 11:00 Markku Veijalainen: Miten Kake Randelin löytyi Maikkarin kellarista?

Musiikkimuseo Famen konkarikeskiviikoissa sukelletaan Suomi-viihteen legendojen ja moniosaajien kanssa kotimaisen musiikin ja musiikkiviihteen tähtihetkiin.

Koko kansalle tutut Seppo Hovi, Aarno Cronvall, Päiviö Pyysalo, Heikki Seppälä, Tauno Äijälä, Maarit Niiniluoto ja Markku Veijalainen ovat kaikki jättäneet jälkensä kotimaiseen musiikkiin ja viihteeseen, ja nyt he pääsevät yksi kerrallaan ääneen Musiikkimuseon ainutlaatuisessa ympäristössä.

Joka keskiviikko yksi konkareista johdattaa yleisön itselleen läheiseen teemaan Repestä ja Junnusta klassisen musiikin tv-viihteeseen ja lauantaitansseista Euroviisuihin ja sotavuosien viihdyttäjähahmoihin.

Konkarikeskiviikko sisältyy museolipun hintaan. Meillä käy myös museokortti.