artisti kuva

To 9.3.

Myyttien sinfonia -teosesittely ja myyntitapahtuma

Ainutlaatuiset ja värikkäät lasiset orkesterisoittimet ovat nyt myynnissä – näyttely päättyy 12.3.2023

Tahtoisitko sinä, edustamasi yritys tai yhteisö hankkia jonkin näistä upeista, uniikeista taideteoksista ja tukea samalla Musiikkimuseo Famen työtä Suomen musiikin hyväksi? Kosta Boda haluaa tukea Musiikkimuseo Famen toimintaa ja lahjoittaa Myyttien sinfonia -lasitaideteosten myyntihinnasta 50 % Musiikkimuseo Famen kannatusyhdistykselle. Tuotto käytetään lyhentämättömänä Musiikkimuseon sisältötyöhön ja näyttelytuotantoon. Kaikkien myytyjen teosten mukana toimitetaan aitoustodistus, teoksen teline sekä teokseen suunniteltu valojärjestelmä.

Tutustu teoksiin

Esittelemme taideteoksia torstaina 9.3.2023 – ilmoittaudu mukaan

Tervetuloa tutustumaan taideteoksiin torstaina 9.3.2023 klo 14.00 – 19.00, tarjolla myös virvokkeita. Pääset samalla tutustumaan Myyttien sinfonia -näyttelyyn, joka suljetaan 12.3.2023. Samalla tutustut myös Musiikkimuseo Famen koko tarjontaan veloituksetta. Tilaisuuteen on ennakkoilmoittautuminen, ilmoittaudu mukaan tästä.

Nähdään Famessa!