Fame Genelec Live

Musiikkimuseo Fame tuo yhdessä Mall of Triplan ja Genelecin kanssa livemusiikin Triplan kulttuuriaukiolle! Keskiviikkoiltaisin klo 18 lavalle nousee vuorotellen eri musiikkityylejä edustavia artisteja: 4.11. Eino Grön & Lasse Hirvi, 11.11. Happoradio akustisesti, 18.11. Kari Tapio 75 vuotta -juhlakonsertti.

Huomioimme konserttiyleisön turvallisuuden. Alue on rajattu ja sinne pääsee vain rajoitettu määrä ihmisiä. Alueella on istumapaikat ja paikkamäärä on ohjeistusten mukaisesti rajattu puoleen. Olemme huolehtineet istumapaikkojen turvallisesta sijoittelusta, jotta riittävät turvavälit pystytään huomioimaan. Istumapaikat desinfioidaan ennen tilaisuuden alkua. Tilaisuudessa on käytettävä maskia ja käsidesiä on saatavilla alueelle saavuttaessa. Katsojat saatetaan istumapaikoille ja huomioithan, että alueelta poistuminen saattaa kestää tavallista pidempään, sillä poistuminen tapahtuu rivi kerrallaan. Välitetään toisistamme, huolehditaan turvaväleistä ja saavuthan paikalle vain täysin terveenä!

Liput 15€ / ilta. Myynnissä myös lippupaketti (sisältää konserttilipun ja pääsylipun Musiikkimuseo Fameen) hintaan 30€. Liput myynnissä verkkosivuillamme ja Musiikkimuseon asiakaspalvelussa. Lippuja myy myös lippu.fi. Vallitsevan COVID-19 –tilanteen vuoksi tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden peruttaa tai siirtää tapahtuma päivää ennen tapahtuma-ajankohtaa. Sairastapauksessa ostaja voi vaihtaa tai palauttaa lipun.