Livemusiikkia Famessa

SIIRRETTY: LIVEMUSIIKKIA ELOKUUSSA MUSIIKKIMUSEO FAMESSA

Päivitetty 13.8.2021

Jäljellä olevat elokuun kesälivet siirretään toiseen ajankohtaan muuttuneen koronavirustilanteen ja kiristyneiden viranomaismääräysten vuoksi. Tiedotamme tarkemmista ajankohdista myöhemmin viestintäkanavissamme.

Musiikkimuseo Fame ja Ravintola Fame tarjoavat elokuussa livemusaa aurinkoterassilla keskiviikkoisin klo 16–18. Musiikkielämyksiä luovat Jori Otsa & Mah’Orkka, Kristina Raiko sekä Gugi Kokljuschkin & Olli Ahvenlahti duo. Keikoille on vapaa pääsy. Lisätietoa tapahtumasta ja esiintyjistä löydät täältä.

Tervetuloa nauttimaan livemusiikista, kesästä ja aurinkoisesta terassista! Sateen sattuessa tapahtuma siirtyy ravintolan sisätiloihin. Seuraamme tarkasti viranomaisten ohjeita koronavirustilanteeseen liittyen sekä huolehdimme voimassa olevista hygieniasuosituksista ja henkilörajoituksista.

11.8. Jori Otsa & Mah’Orkka – Tapahtuma järjestetään sisällä Ravintola Famen puolella

18.8. Kristina Raiko

25.8. Gugi Kokljuschkin & Olli Ahvenlahti duo